středa 28. května 2014

Mac Alluring Aquatics - Aphrodites Shell bronzer



O mém prvním nákupu a nadšení z kolekce Alluring Aquatics jste si mohli přečíst v minulém článku. Byla jsem se svým výběrem spokojená a naivně jsem si myslela, že nic dalšího nepotřebuji. Pak ale přišlo uvedení kolekce na americký trh a celá blogo/youtube sféra začala básnit o tomto bronzeru. A co na to já? Letěla jsem do prodejny Mac s tím, že to prostě zkusím. Moc šancí jsem tomu samozřejmě nedávala, protože hodně věcí bylo vyprodaných, ale Mac na Andělu ještě několik posledních kousků měl.  



 A od toho dne začala obrovská love affair. Tenhle multi-dimension bronzer prostě miluji. Proč?

1) unikátní béžovo-růžový podtón
2) konzistence - vytváří efekt druhé kůže
3) no tak jo, balení samozřejmě taky není k zahození=)



No prostě je to úžasný bronzer, který může suplovat i tvářenku. Dodá tvářím dimenzi, se správným poměrem bronzujících složek a těch rozjasňujících. 

Ta konzistence je kapitola sama pro sebe. Někomu nevyhovuje, že se složitě nabírá a není to pigmentovaná bomba...já si ale naopak rochním blahem. 

Nejde to s ním totiž přehnat a i v intenzivnější vrstvě vypadá dobře. Není to žádný Nars, do kterého lehce ťupnete a pak hodinu roztíráte do ztracena.

V kombinaci s Sea me, hear me tvářenkou je to pecka. Za poslední týden jsem dostala hoooodně komplimentů a viníkem je tato kombinace=)


Pro srovnání vlevo swatch Too Faced Chocolate Soleil...vidíte ten růžový podtón?!=) 


Takže pokud váháte, jděte do něj! 

6 komentářů:

  1. Já ted o víkendu byla v Praze a zastavila jsem se v MAC v Palladiu a měli ho tam taky :). Je vážně krásný, každopádně mně moc limitky nezajímají, tak jsem se rozhodla pro něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja kolem ty limitky pořád chodím a pořád nějak nic:-( Ale strasne se tesim na tu Sharon Osbourne, to vykoupim cely!!

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna si potřebuju nějaký bronzer pořídit a tento vypadá celkem dobře, tak uvidím jestli do něj půjdu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  4. Neee :D tvářenku Sea me, hear me jsem zvládla vyignoroval a nakecala jsem sama sobě, že ji nepotřebuji. Ale po tvé recenzi ten bronzer hrozně moc chci! :D Doufám, že ji ještě seženu. Příští týden tu už bude nová kolekce a tu starou asi dají pryč. Můžu se zeptat jakým štětcem ten bronzer nanášíš? :)

    OdpovědětVymazat
  5. díky bohu, že jsem na mizině a že bronzery vlastně moc nepoužívám, jinak bych pro něj po tomhle článku letěla :D

    OdpovědětVymazat