čtvrtek 6. března 2014

Essence Nail Candies 6in1 nailpolish aka Bonbonky pro vaše nehty



Ať už máme na Essence jakýkoliv názor, tak na jednom se můžeme shodnout. Věci na nehty jim vážně jdou. Už z promo fotek jarní obnovy sortimentu mi bylo jasné, že Nail Candies skončí v mém košíku jako první. Vkládala jsem do nich velké naděje a nejenže je naplnily, ale dokonce předčily veškerá má očekávání. Tyto nehtové bonbonky jsou prostě úžasné a jejich pastelové odstíny do dálky volají jaro je tady=) 

6v1 zní hezky a vlastně většinu z toho i plní, ale to nebude pro nikoho hlavní pohnutkou k nákupu. Výběr barev je opravdu velmi povedený, od bílých přes růžové až po mentolový odstín. Vše ale pěkně tlumené, pastelové a jen s mírným náznakem barvy. Přesto ale dokáží s nehty divy. Po nalakování vypadají nehty upraveně, ale přesto zajímavě a chic. 

Lakují se skvěle. Mají jeden z těch relativně tenkých průhledných štětečků a konzistence laku je tak akorát, ne moc hutná ani moc tekutá. Nedělají při lakování mapy, díry a nanášejí se naprosto rovnoměrně. To je pro mě u světlých laků alfou a omegou.

Dalším zajímavým faktem, kterého jsem si všimla až při samotném lakování je obsah mini rozjasňujících částeček. Je to stejný efekt, jako když se v zimě třpytí sníh. To lakům dodává lesk a živost...někdy totiž pastelové barvy mají tendenci působit až moc unyle.

S výdrží jsem neměla problém, neolupují se z konečků nehtů a 4 dny v pohodě dají. Podle oficiálního popisu by měly i vonět, ale toho jsem si opravdu nevšimla=)

A teď už se můžeme podívat na jednotlivé odstíny...


04 Sweets for the sweet

Pěkná neutrální barva s teplým podtónem a více mléčným krytím než třeba oblíbený 152 Give me nude, baby. U všech laků stačí dvě vrstvy, já jsem ale dávala tři, aby vynikly jednotlivé barevné nuance. I ve třech vrstvách schne relativně dobře a rychle, takže s tímto jsem neměla nejmenší problém. 


01 Oh Lolli Lollipop

Růžovější varianta předešlého laku. Má teplý podtón, přesto vypadá na nehtech velmi slušivě a upraveně. Podle mě jde o dobrou alternativu k tělovým barvám, protože obsahuje trochu víc barvy a tím pádem více vynikne, ale bez toho, aby na sebe poutal přílišnou pozornost.


06 Soda pop and Candy shop

To je můj osobní favorit, protože je to opravdu bonbonkova barva, která je na jednu stranu tlumená, ale na druhou nehty pěkně rozzáří a ozvláštní. Je to žvýkačková růžová v pastelovém provedení. Co víc si přát=)


Co říct závěrem? Už dva týdny nelakuji nic jiného a myslím, že mi to ještě nejakou tu chvilku vydrží. A vám silně doporučuji je vyzkoušet, nebudete litovat.

Aby to bylo ale trochu napínavější, tak ten úplně nejlepší odstín si nechám zase na příště=)

Jak se vám Nail Candies líbí?

Máte vyzkoušeno?

8 komentářů:

  1. Tyhle pastelové odstíny jsou naprosto fantastické, rozhodně je budu pořizovat také. Jsem nadšená z toho, jak na tvých fotkách ve výsledku vypadají, prostě paráda :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné nehty, laky vypadají velmi dobře, asi se po nich podívám! ALE... jaký je prosím ten nejlepší odstín??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky!! A o tom nejlepsim bude o vikendu clanek...(ten serikovy, ale pssst=)

      Vymazat
  3. Mne docela mrzelo, že mi tento lak vydržel jen jeden den :(( Nevím, co bylo špatně :(

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja s vydrzi obecne problem nemam a i ty candies drzely obstojne...ale nekdy se mi taky stava, ze se zacnou olupovat nejak moc brzy.

      Vymazat
  4. Podle mě povedená řada láků a to jsem to nečekala..:D Já mám růžový a poté tu 04..a hrozně teď potřebuju i tu 01 :D Ten je opravdu boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze jo?! No 1 je takove cukratko=) a jeste urcite budes potrebovat i 05=))

      Vymazat