neděle 8. září 2013

September Photo Challenge - Vol. 1

Nedávno jsem psala o projektu s názvem Super Gorgeaus September Photo-a-Day Challenge, který jsem objevila na Instagramu. Více o něm se dozvíte tady. Na Instagramu mě můžete sledovat tady.

A protože některé z vás Instagram nemají nebo nepoužívají, rozhodla jsem se dávat týdenní rekapitulace i na blog.

DAY 1

Hair Today


DAY 2

Recent Purchase
U stojanu Urban Decay jsem se zdržela déle než bylo nutné a tady je výsledek. Naked Basics jsem chtěla už dlouho a aby jí nebylo smutno přihodila jsem i Naked Skin BB Cream v zkušebním balení a tužku 24/7 v odstínu Roach.

DAY 3

Pink
V poslední době jsem si zamilovala tělové spreje a nejnovějším kouskem se stal VS Body Mist Bombshell. Nádherná sladká, přesto svěží vůně, která je ideální na horké dny a vydrží vonět překvapivě dlouhou dobu. Tzto miniaturky stojí 10USD a vyrábí se v mnoha různých vůních, takže Bombshell určitě není posledním kouskem v mé sbírce.

DAY 4

5 Product Challenge
5 Product Challenge měly být produkty, s jejichž pomocí je možné vytvořit kompletní líčení. Nebylo vůbec těžké vybrat adepty, všechny zobrazené produkty ráda používám a podrobněji jsem o nich psala v srpnových oblíbencích tady

DAY 5

Favorite Blush
Oblíbenou tvářenkou se stala Cargo Blush v odstínu Bali z letní limitované edice. Na Cargo tvářenky jsem vždy četla samé pochvalné recenze a splnily všechna má očekávání. Brzy na ně bude samostatná recenze.

DAY 6
Eyelashes
Pokud chcete dodat oku jiskru a na klasické umělé řasy se necítíte, určitě vyzkoušejte tyto Trio Lashes, které stačí aplikovat do vnějšího koutku oka a máte vystaráno. Aplikace je strašně jednoduchá a efekt moc pěkný. Navíc nikdo nepozná, že jste si trochu vypomohly=)

DAY 7

Nail Polish Collection

Sinful Colors L-R: Dream On, Mirror Mirror, Boom Boom, Over Easy

L-R: Island Girls Diamond Head Breeze, China Glaze For Aubrey, Flip Flop Fantasy

Tak toto je konec první várky, příští týden bude dalších 7 fotek.


Zaujalo vás něco? 

Používáte Instagram?

14 komentářů:

  1. Krásní vlasy. :) Fotky zajímavé (a hlavně věci na nich). Zajímalo by mě, jak vypadají ty řasy na oku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj mám velkou prosbu,moc mě zaujal ten korektor od Loreal True Match Super Blendable Crayon c.ty máš odstín light medium W4-5.Já jelikož jsem je viděla na vlastní oči, jen na obrázku a moc ráda bych si ho koupila na ebay (jinak nemám možnost)si neumím moc dobře představit jak asi vypadají.Normálně si kupuju asi 2.nejsvětlejší odstín korektorů light beige tak nějak ne ivory.Můžu Tě moc poprosit o Tvůj odhad jaký asi bych měla mít?? Viz odkaz .Moc děkuju předem.L.www.lorealparisusa.com/en/products/makeup/face/concealer/true-match-super-blendable-crayon-concealer.aspx

    OdpovědětVymazat
  3. Cargo vůbec neznám, vypadá hezky! I ten obal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o nich často slýchávám na YT a když jsem je viděla naživo, tak jsem nemohla odolat=)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky! Ale pořád uvažuji, jestli nevyměnit za Naked 2=)

      Vymazat
  5. Mně nejvíc zaujala ta tvářenka, vypadá dokonale, alespoň na Tobě určitě :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  6. ja si prosim recenziu na ten naked bb, blizsiu fotku a vymenovane odtiene lakov vo vrchnom rade..a ta licenka ti neskutocne pristane!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, brzy dodám! A ty laky jsou od značky Sinful Colors, nevím jako je to s dostupností u nás. Bližší fotku jsem přidala. A díky za pochvalu=)

      Vymazat