neděle 11. srpna 2013

St. Ives Apricot Scrub




Dnes si představíme průkopníka v oblasti exfolicae, jímž je St. Ives Apricot Scrub. 

Jeho pověst ho předchází, troufnu si dokonce říct, že je nejčastěji zmiňovaným exfoliačním přípravkem nejen amerických youtuberek. Jedná se o scrub na bázi přírodních obrušujících částeček v podobě meruňkových zrníček, má předcházet tvorbě černých teček a zmenšovat póry, to vše bez parabenů. Navíc obsahuje i kyselinu salycilovou, která má pomáhat proti nedokonalostem.




Původně jsem ho měla ve verzi Fresh Skin, Invigorating Apricot Scrub. Nově jsem si pořídila Blemish Control, ale abych řekla pravdu, tak velký rozdíl mezi nimi nevidím.



Dlouhou dobu jsem v rámci exfoliace používala čistící rolády Lush, konkrétně Brusinkovou štolu a nově i kukuřičnou pastu s popcornem Let the Good Times Roll, s nimiž jsem byla nadmíru spokojená. V Americe jsem se ale opět nostalgicky vrátila k St. Ives a už po prvním použití jsem zase zjistila, jak je skvělý.

Nejedná se o žádný zázračný scrub, spíše je to úplně obyčejný, basic výrobek, který dělá, co má a dělá to pořádně.




Osobně se mi na něm nejvíc líbí jeho vůně, jsou v ní cítit meruňky spolu s dřevitější, oříškovou příměsí, kterou mu dodávají rozdrcená meruňková jádra. Konzistencí je to hustá pasta, která se při kontaktu s vodou mění na mléčnou tekutinu. Obrušující části jsou opravdu hrubé, žádné mini pidi částečky. Osoby s citlivou pletí se teď musí otřásat, ale ve skutečnosti to není vůbec špatné. 

Překvapivě není pleť po použití vysušená, ani moc nepne a jsem schopna ho používat i každý den bez nějakých negativních reakcí pokožky. 

Co se týká avizovaných účinků na černé tečky a póry, tak s tím můžu částečně souhlasit. Pozoruji to hlavně po opalování, kdy se mi objeví černých teček víc. Po použití scrubu je jich opravdu méně a dokáže i trochu stáhnout póry. Není to stoprocentní, některé dny vidím lepší výsledek, někdy méně. Co ale musím říct, že má pleť je po pravidelném používání ve velmi dobrém stavu a příležitostné pupínky se objevují velmi málo.
 

Velmi dobře se dá použít i na dekolt a záda, případně i na celé tělo. St Ives isce vyrábí speciální verzi na tělo, ale je to v podstatě to samé.

Za necelých v přepočtu 80 Kč se jedná o velmi vydařený výrobek a pokud na něj někde narazíte, bez rozmýšlení bych ho zkusila.



 Máte s meruňkovým scrubem zkušenost? Jaké jsou vaše nejoblíbenější scruby?


9 komentářů:

  1. Mám meruňkovou gomáž od Yves Rocher a jak píšeš, ta vůně! :) Tenhle peeling bych chtěla vyzkoušet tak doufám, že na něj někde narazím :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky doufám že na něj někde narazím :)
    Můj Blog http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ho nezkoušela, protože mi přišel příliš "obyčejný"...momentálně nemám čistě scrub, ale používám od Nivey nějaký jakýsi trochu seškrabávací čistící krém, který je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jeho obyčejnost se mi na něm právě líbí=) Dělá přesně to co má a výsledky jsou moc fajn.

      Vymazat
  4. Mám ho a je super :) Používám ho víc než můj oblíbený duo Sephora :) Sephorácký si dávám když si dělám večerní péči, St. Ives ve sprše :).

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem mu neodolala a už mám to původní balení skoro vypotřebované. Je fakt sice drsnější, že by šel používat i na tělo, ale určitě si koupím nové balení a schválně zkusím tohle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus tu Blemish verzi. Vypadá a hlavně voní úplně stejně a pleť udržuje hezky čistou..

      Vymazat