čtvrtek 15. srpna 2013

Loreal Magic Nude Liquid Powder


 Dnes si dáme novinku z dílny Loreal, konkrétně Magic Nude Liquid Powder.

Bylo mou bloggerskou povinností při první příležitosti tento inovativní kousek, protože minulých pár měsíců se zahraniční pozornost upínala právě k tomuto kousku. Sehnat ho ale nebylo vůbec jednoduché. Ačkoliv je v USA v prodeji už pár měsíců, některé regály zejí prázdnotou. To mojí touho vyzkoušet ještě zvýšilo, takže po pár neúspěšných pokusech najít ho a najít odpovídající odstín jsem skončila se svým ideálním kouskem.




Výrobce tvrdí, že se jedná o "perfecting foundation", obsahuje SPF 18 a hlavním magnetem má být konzistence, která je popisována jako liquid to powder. Cena není nejnižší (13USD), ale unikátnost tohoto výrobku udělala svoje. 

Já vybrala odstín 328 Sun Bronze, což je ideální letní tmavší odstín.



Balení je moc pěkné, skleněná lahvička v barvách typických pro řadu Magic Nude. Nevýhodou je absence pumpičky. To může být v problém, protože make-up je velmi tekutý a musíte dávat pozor, aby se vám zbytečně při aplikaci nevylilo velké množství. Já ho používám tak, že otvor přidržím ukazováčkem a lahvičku obrátím. Tento postup opakuji, dokud nepokryji celý obličej. 


Jak už jsem naznačila, konzistence tohoto make-upu je velmi tekutá, dokonce až vodová. Před použitím je nutné dobře protřepat, aby došlo ke smísení pigmentu s tekutinou. Už na první pohled je vidět, že výsledná tekutina je sice velmi řídká, ale velmi pigmentovaná.

Po nanesení na tvář přichází ta nejlepší část, tedy přeměna tekuté konzistence na pudrovou. Nanášení je velmi příjemné, doporučuji použít prsty, protože ostatní pomůcky (štětce, BB) budou mít tendenci absorbovat zbytečně velké množství. 

Make-up okamžitě splývá s pokožkou a má podobně vlastnosti jako primer nebo zmizíkovač pórů. Pokožku opticky vyhladí a zjemní, to vše v podobě jakési retuše. Pleť vypadá až panenkovsky krásně a svěže. Nanáší se rovnoměrně, nedělá fleky a neměla jsem ani problém se zvárazňováním suchých míst.  

Krytí je lehké. Perfektně zakryje drobné barevné nedostatky, ale na větší nedokonalosti to není. Tmavší odstíny si obstojně poradí i s těmi, ale to je dáno tím, že na opálené pokožce není červený pupínek tak kontrastní jako na bledé pleti. Pokud ale použijete korektor, Magic Nude vče krásně sjednotí a zafixuje.

Výdrž je slušná, na mé normální pleti vydrží kolem 5 hodin a s přepudrováním ještě o trochu déle. Překvapivě dobře se snáší i s horkým počasím, takže se nestane, že by vám během první půlhodinky v horkém klimatu slezl. 





 Tady můžete vidět make-up nanesený na pravou polovinu ruky, na levé polovině si můžete všimnou mírného začervenání.

Na spodní fotce už je make-up nanesený na celou plochu a začervenání je potlačeno.


Celkově jsem tedy příjemně překvapená. Spíše než make-upem bych tento výrobek nazvala tónovacím krémem, protože je lehký, prodyšný a lehce krycí. Narozdíl od většiny tónovací krémů má ale mnohem lepší, sametovější finish a mnohem lépe se s ním i pracuje. Já jsem tedy více než spokojená a uvažuji, že přikoupím i světlejší variantu na podzimní měsíce.

Co říkáte na tuto novinku? Stojí za vyzkoušení?

23 komentářů:

  1. Tak mě tak napadá, jestli by se dal použít na makeup :) normálně se napatlat třeba vice krycím makeupem a pak na to hodit tenkou vrstvu tohodle - pro ten krásný finish :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, udělá krásně sametový povrch. Pokud použiješ nějaký dlouhotrvající make-up, tak to bude perfektní..

      Vymazat
  2. Oo tak ten vypadá dost dobře. Jsem zvědavá, jestli se dostane i k nám :)

    OdpovědětVymazat
  3. I když vypadá dobře, tak ta absence pumpičky mě dokonale odradila. V té skleněné lahvičce toho tak půlka zůstane a člověk se k tomu nedostane ne? :( i když jak je to hodně tekuté, tak by to možná nemusel být takový problém..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skoro vodové, takže s tím asi problém nebude. Ale to dávkování je trochu otravné..

      Vymazat
  4. Pokud se dostane i knám hned si ho vyzkouším :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš vždycky všechny novinky :). No vypadá fakt skvěle, asi ho objednám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No využívám toho, že mám možnost nakupovat v Americe=) Jinak by toho asi tolik nebylo=)

      Vymazat
  6. Taky jsem ho chtěla, ale bojím se, že by i ten nejsvětlejší byl na mě tmavý a jsem líná ho shánět... Btw ale 5 hodin je slušná výdrž? To by mi vůbec nestačilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru ho spíš jako tónovák než jako make-up, takže proto jsem to označila jako slušnou výdrž=)

      Vymazat
  7. Ooomujboze, to musim mit!

    OdpovědětVymazat
  8. Na tuhle recenzi jsem se těšila :) Doufám, že do listopadu doplní regály a všechny světlé odstíny :) Bude můj, stůj co stůj :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle výrobek mě hodně láká, takže mě potěšilo, že tvoje recenze je pozitivní. Tak snad bude i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá hodně dobře, jediné co mi osobně vadí je ten pudrový "finiš".

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není klasicky pudrový, spíš sametový. Ten finish je na tom ale to nejlepší=)

      Vymazat
  11. Ahoj, vypadá to perfektně, prosím jen, jaké je složení tohoto skvostu? Díky, M

    OdpovědětVymazat