pátek 14. června 2013

Právě teď TAG

Na tento TAG jsem narazila nedávno u Mily a hned jsem věděla, že vám jeden takový "právě teď" seznam taky sepíšu. Navíc blogosféru momentálně zachvátily jiné dva tagy, takže tento může představovat vítané zpestření.


1) Knihy

Jednoznačně knížka The Night Circus od Erin Morgenstern. Už dlouho na mě žádná knížka tak nezapůsobila. Vše počínaje jazykem, prolínáním dějových linií, vykreslením postav, atmosférou a konče samotným příběhem je mistrně zvládnuté. A pokud možno, doporučuji přečíst v originále. Mám totiž obavu, že většina toho kouzla se v překladu vytratí...

Ještě přidávám odkaz na recenzi, která přesně vystihovala mé pocity. Recenze zde.




2) Hudba

Tady jsme s Milou zajedno, protože u mě s přehledem vítězí Stay od Rihanny...nemůžu ji přestat poslouchat=) A ještě přidám She Is a Fast Persuader od Jamiroquai a Devotion od Jessie Ware. 





3) Parfém

Přes den Chanel Chance Eau Fraiche, na večer YSL Manifesto. Přestože jsem na Manifesto zaznamenala vesměs negativní reakce, já jsem této vůni propadla=)



4) Make-up

Základem je make-up Chanel Mat Lumiere, protože hezky kryje, přirozeně matuje a dlouho vydrží. Jako pudr používám Hourglass Ambient Lighting Powder v odstínu Dim, jehož efektem má být "rozostření pleti" a opravdu funguje. A nakonec tvářenka Chanel v odstínu Rose Bronze, která dodá zdravou barvu a zároveň konturuje a rozjasňuje.



Musím přidat i jeden oblíbený lak, konkrétně Rimmel Rose Libertine...nádherná letní barva.


5) Co teď nosím


Chino a květinové kalhoty, neonové akcenty a doplňky Jewelmint.







6) Guilty pleasure

Mrkvový nebo limetkový dort z kavárny Choco Cafe u Červené Židle v Liliové ulici. Jedny z nejlepších domácích dortů v Praze.

7) Jídlo

Carpaccio z červené řepy se sýrem feta, avokádem a koriandrem, domácí guacamole, Pho Bo v Anglické 15, kachna Kang Khew Wan Ped v Noi a z příloh nejraději pohanku a quinou.




8) Ničí mě

Úprava poznámek pod čarou v diplomové práci.

9) Raduji se z 

Slunečného počasí, květinových dekorací, skvělých nákupů za bezkonkurenční ceny v Ann Christine (zaměřeno na boty) a z toho, že jsem se konečně dokopala k přípravě čerstvých zeleninových šťáv k snídani.






10) Těším se na

Zpátky do USA.

Manhattan Beach, CA


11) Wishlist

Chanel Le Beige Powder, Rebeca Minkoff 5-zip clutch a nějaký parádní šperk od Deana Davidsona nebo další Jewelmint do sbírky.

Wishlist



A co děje u vás "Právě Teď"? Pokud se připojíte k Tagu, určitě mi napiště odkaz do komentářů...ráda si počtu=)

8 komentářů:

  1. Ahoj, ten Chanel Chance Eau Fraiche máš jako tělový sprej, můžu se zeptat jak je na tom s výdrží? Já mám klasickou toaletku, která je přeci jen o dost dražší, tak že bych to vyměnila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. No vydrz neni nijak ohromujici, preci jen je to body mist, ale vyhodou je, ze vubec neubyva, takze nemam problem se behem dne parkrat prestriknout a vuni obnovit. Za tu cenu mi prijde body mist jako idealni varianta na leto...a navic mi voni jeste vic nez klasicky parfem!

      Vymazat
  2. tento tag sa mi paci, ale najviac topanky! teraz lutujem, ze nemame ann christine.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda na tu knihu jsi mě fakt nalákala, četla jsem obsah a vypadá to opravdu hodně dobře:) A na ten limetkový dort si budu muset zajít:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufam, ze se ti bude libit...videla jsem, ze uz ji mas koupenou=) Jen doufam, ze ten preklad bude ok...nekdy je totiz tak nepovedeny, ze misto Night Circus se pristihnes pri cteni Lost in Translation=) Dej potom vedet.

      Vymazat
  4. Ty šperky jsou moc pěkné. :) Já si oblíbila podobné, které jsem našla na jednom eshopu se starožitnostmi. Jsou to takové akvamarínové pomněnky, které mají i tvar kytičky. :) A celé z bílého zlata. Samozřejmě je nenosím všude, ale zase na druhou stranu si občas udělám doma na home office radost a dobrý pocit a vezmu si je jen tak po doma. :) Však šperky jsou od toho, aby se nosily, a ne aby byly někde ve šperkovnici. :)

    OdpovědětVymazat