pátek 21. června 2013

Nailpolish Haul - laky Golden Rose


Dnes se podělím o menší lakový nákup značky Golden Rose. Už dlouho po lacích této značky pokukuji, ale nemohla jsem na ně narazit v žádné kamenné prodejně. Minulý týden se poštěstilo a já našla kompletní sortiment. Na zkoušku jsem vzala dvě neonky a dva zástupce tzv. creamy glitter laků.

L-R 08, 09, 105, 103




Neonky jsou opravdu zářivé, ale plného krytí dosáhnete až třetí vrstvou. Čekala jsem barevnou nálož už po první vrstvě, ale ta se bohužel nekonala. Jinak štěteček je perfektní (tvarově podobný Dior nebo novým Rimmel lakům). Konzistence je hodně řídká, ale musím říct, že lak opravdu rychle zasychá. 


Kolekce Jolly Jewels je plná glitrových laků v různých podobách. Já se zaměřila na tzv. creamy glitters, tedy glitry v mléčném základu. 105 je lila barva, která obsahuje fialové a zelené třpytky, 103 je zase béžová s rose gold efektem.



Zatím jsem stihla nalakovat jen neonovou 09 z Rich Color řady. Překvapilo mě, že výsledná barva trochu neodpovídá barvě v lahvičce, je v ní méně fialové. Na denním světle je ale odstín extrémně zářivý, prostě pravá neonka v nestandardním barevném provedení. 

Ještě mi trochu vadí, že i po třech vrstvách je trochu viditelná špička nehtu Myslím, že by neuškodilo jako podklad použít nějaký mléčný podlak nebo přímo lak bílý, potom odstín vynikne ještě lépe a bude po celé délce nehtu stejně barevný. To určitě vyzkouším při lakování světlejší 08.



Máte zkušenost s laky Golden Rose? 

Co vy a neonky, popž creamy glitters? Jak se vám líbí?

11 komentářů:

  1. jé... a kde si na ně narazila? já bych taky chtěla (hlavně jelly jewels), dokonce jsem už málem objednávala z netu, ale pak jsem si řekla, že platit stovku poštovného je fakt neomluvitelné vzhledem k ceně laků. tak jsem si slíbila, že budu hledat kamennou prodejnu tak dlouho, dokud nenajdu... zatím jsem úspěšná moc nebyla.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tu první neonku, 08. Když jsem ho kupovala, babizna za pokladnou na mě řvala, že ten lak nemám otevírat ( chtěla jsem se podívat na konzistenci laku, obvykle už poznám, jestli krycí je nebo ne ) a že jí mám věřit, že to neprůhledná vrstva na vzorníku je jedna vrstva. No, samozřejmě, že není. Když jsem ho lakovala poprvé, měla jsem sto chutí jí tím lakem vymlátit zuby, nemám ráda, když mi někdo lže. Ale nutno říct, že barva je to hezká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ja uz jsem s tim predem pocitala (po precteni Tve recenze=), ale tem barvam jsem odolat nemohla. Vzorniky tam taky byly, ale musim pochvalit, ze na nich byla opravdu nanesena jen jedna vrstva a taky to tak vypadalo...ale prodavacka byla strasne mila a swatchovala mi tam ostosest=)

      Vymazat
  3. Mám mám, ovšem mám laky v jiných lahvičkách, tak je to asi jiná řada, já tomu nerozumím. Neonky žádné nemám, ale z 6 barev, co mám, tak všechny kryjí moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, byla tam ještě jedna řada laků a ty už od pohledu vypadaly na pěkně krycí...ale žádný mě tam barevně nezaujal, byla jsem natěšená na ty Rich Color=)

      Vymazat
  4. Nějakou delší dobu si ráda kupuji laky GR.Já si minulý týden koupila tento fialový a ještě si chci koupit také v tyrkysové barvě.Jsem s laky GR spokojená nejen kvůli ceně,ale i dobře drží a mají krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tyrkysový je taky hezký, ale já se na ty modré mnohem radši dívám než je pak nosím=)

      Vymazat
    2. Jo,mimo jiné GR má také krásné oční stíny.

      Vymazat
  5. Jo,ještě tento fialový mám v plánu zítra dát na fialový lak,zkoušela jsem to na malíčku a vypadá to pěkně.

    OdpovědětVymazat
  6. GR som mala tiene, ktoré boli úplne skvelé, aj keď je to taká činacka značka. Laky som popravde ešte nevidela, ale tá ružová vyzerá celkom fajn a trbliče ešte lepšie!

    OdpovědětVymazat