pondělí 8. října 2012

Nezbytnosti do teplých krajů...

Zatímco u nás už je podzim v plném proudu, já si užívám poslední chvilky léta na dovolené a chtěla bych vám ukázat, co jsem si s sebou na dovolenou zabalila. V červenci už jsem jednu kratší absovovala a z věcí, které jsem si vezla, jsem používala ani ne třetinu. Poučila jsem se a tentokrát jsem vzala jen to, co opravdu využiju.



Myšlenka sprchových olejů se mi byla vždy velmi sympatická, ale vyzkoušení oleje od Eucerinu mě na dlouhou dobu od používání olejů odradilo. Eucerin olej měl neskutečně odpudivou vůni a žádné hydratační zázraky na pokožce se po použití nekonaly. YR Tradition de Hammam sprchový olej mě ale mile překvapil. Krásně voní, sladce, po medu a s orientálním nádechem a vůně na pokožce opravdu dlouho vydrží. Při styku s kůží se zahřívá a mění olejovou konzistenci na mléčnou. Nevysušuje, naopak pěkně hydratuje, což je v případě opalováním namáhané pokožky ideální. Používala jsem ho i na obličej, protože jsem si nevzala žádný přípravek na obličej a fungoval perfektně. Za mě velká spokojenost.

Místo pěny na holení jsem zvolila krémovou emulzi od značky skeen +, která byla součástí setu 3 cestovních produktů. Značka skeen je k dostání v Sephoře v jejich slevovém koutku. Obsahuje alantoin a vitamin E, takže na pokožce je velmi příjemná, ale nevýhodou je, že je hodně hutná, což způsobuje ucpávání žiletek. Takže ji dopoužívám, ale další nákup rozhodně neplánuji.

Dále jsem zabalila scrub St. Ives s obsahem zeleného čaje. Na St. Ives scruby nedám dopustit, hlavně na broskvovou variantu. Šampon jsem koupila na místě, protože to byla novinka a obsahuje Marakéšský olej a kokos a já ingrediencím jako aragonový, marocký, jojobový nebo olej z maracuji prostě neodolám, přestože vím, že je to jen marketingový tah a s každou lahvičkou šamponu z drogerie si slibuji, že žádnou další už nekoupím=) Je to stejná silikonová bomba jako ostatní Gliss Kur šampony a marakéšský olej je překvapivě ve složení až na desátém místě. Vlasy mám po něm sice pěkné, takže si nestěžuji, ale příště už budu lovit v jiných vodách. 




Na poličce pod zrcadlem už je výběr přípravků trochu rozmanitější a vedený v duchu mini verzí, které nezabírají zbytečně moc místa. V tomto ohledu jsou neocenitelné dárky k nákupu od Clinique, kterých mám doma spoustu a náležitého uznání se jim dostane až během cest. Na den Dramatically Different Lotion pro suchou pleť a na noc Turnaround overnight moisturizer, který jsem si naprosto zamilovala. Je lehký, extrémně hydratační a regenerační a přes noc dostál svému jménu. Nesmí chybět ani Clinique exfoliační voda č. 2, která je dlouhodobou stálicí v mé péči o pleť a nemůžu se bez ní obejít. Další stálicí je jílová maska Mint Julep od Queen Helene, která je mojí spásou po dlouhých cestách autem nebo letadlem, po kterých je moje pleť v bídném stavu. Stačí nanést večer a voila, ráno je zase vše v pořádku. A protože se prodává pouze v gigantickém balení, vozím si ji v malém kelímku. Dále vzorek oleje na vlasy od Kerastase a lak na vlasy Toni & Guy, mini Bioderma na odlíčení, Nivea dětské ubrousky a Eos balzám na rty s vůní mandarinek.




Pomalu se dostáváme k dekorativní kosmetice, kterou mám rozdělenou na dvě skupinky. První skupinka, kterou nosím v ziplock taštičce, je vše, co potřebuji k vytvoření minimálního "foolproof" make-upu. To znamená, že pokud se ráno nestihnu nalíčit nebo vím, že budu mimo domov, stačí bezmyšlenkovitě sáhnout po ziplocku a vím, že tam najdu vše co budu potřebovat. Základem je make-up / tonovací krém, který měním podle aktuálního barevného tonu pleti a úrovně krytí, který moje pleť momentálně vyžaduje. V poslední době byla moje pleť ve velmi dobrém stavu (musím zaklepat=), takže jsem se rozhodla dát druhou šanci „zázraku“ od Garnier, který jsem v zimě nekompromisně odsoudila. A zas tak špatný mi nepřišel... velkou zásluhu v tom ale měla moje pleť bez velkých nedokonalostí a pár triků, které jsem s nim vymyslela. Dále korektor Bobbi Brown, který mi v zimě barevně neseděl, pudr Rimmel Stay Matte v odstínu Silky Beige, který nanáším pomocí Elf Stippling Brush, bronzer Gabriella Salvette v odstínu 01, který je jedním slovem úžasný, jak svou unikátní barvou vhodnou i pro světlou pleť, tak jemnou máslovitou konzistencí. Cestovní štětec na pudr od Sigmy, kajalová tužka na oči NYC, konturka Alverde v odstínu Mocha (už dosáhla na status HG produktu=) a samozřejmě ořezávátko.




A teď je na řadě fun stuff=) Barevná dekorativka je zabalená v letně laděné Benefit kosmetické taštičce, která je nejen tematická, ale i praktická...

Kromě nezbytností jako jsou guničky, pinzeta, flashka a krém na opary (u kterého platí, že pokud ho zapomenu doma, tak můžu předem počítat s tím, že mě opar dřív nebo později navštíví=) ukrývá Make-up to match od Essence v odstínu 03 Medium (můj velký letní objev...na opálené pokožce vypadá skvěle), MNY Dream Smooth Mousse v odstínu 240 Nude Beige, který používám hlavně jako korektor (škoda, že se u nás neprodává, protože je to fantastický výrobek) a EDM štětec na korektor. Jediným zástupcem kategorie tvářenek je krémová Nars Cactus Flower, která si zaslouží samostatnou recenzi a která mě opět přesvědčila, že Nars tvářenky prostě umí. Mini řasenka Lancome Star, ze které jsem byla mírně rozpačitá a 3 výrazné letní rtěnky – Essence Cherry Blossom tužka na rty, Alverde Modern Arts limitka  v odstínu Trendy Coral a Dermacol Lip Seduction v odstínu 04. Na obočí jsem si před cestou koupila na vyzkoušení tužku od Alverde v odstínu Blonde, který mi jako brunetce paradoxně vyhovuje víc než Brunette.



V kosmetickém arzenálu samozřejmě nesmí chybět laky na nehty. Toto léto se neslo ve znamení laků Flormar, které mě velmi příjemně překvpily. Oba jsou z Neon kolekce, 003 a 012 a moje oblíbené podkladové laky od Essence. Výdrž neuvěřitelných 8 dní, což se mi snad ještě nestalo.




Teď přichází sekce random produktů. Letní nostalgie v podáí parfému Jil Sander Sun, osvěžující sprej od Alverde, krém na nohy a olej na tělo Monoi de Tahiti od YR, který používám po opalování během každé dovolené. Žádné mléko po opalování se dle mého názoru nemůže vyrovnat dobrému oleji. YR přípravky z tahitské řady na podzim vždy vyprodává s 50% slevou, takže to je ten nejlepší čas zásobit se na další sezonu.




A nakonec pár plážových nezbytností. Avene termální voda, sluneční brýle (já razím teorii, že k moři je drahých brýlí škoda, protože se mi vždy zničí, pokud nejsem extrémně opatrná, což na pláží jde těžko...takže na těch pár týdnů si vystačím s úplně obyč brýlemi, tzv. na jedno použití – NY, 69 Kč ve slevě=)




Šikovnou věcí je nějaký malý wristlet, kde máte to nejnutnější pěkně pohromadě a hodí se i v případě, kdy si z pláže odskočíte třeba někam na kafe. V tom mém je MNY balzám na rty Popsticks v odstínu Crystal Pink, Travallo s letní vůní Aqua di Gioia, historický iPod s tisíci písniček, karta od pokoje a drobné.



Největší problém jsem měla s výběrem doplňků – nikdy nevím, které budou natolik univerzální, že se budou hodit ke všemu.




A žádná dovolená není kompletní bez sbírky knížek a časopisů, které jsou vítanou změnou po dnech strávených ve společnosti studijních materiálů=)




A jak probíhá vaše balení na dovolenou? Jaké produkty se vám během dovolené osvědčily?

16 komentářů:

  1. Krásně shrnuto :). Já jsem o balení na dovolenou psala asi před měsícem - některé věci máme společné, třeba ubrousky Nivea, dětskou Biodermu...a sprchové oleje jsou super, ten od Yves Rocher mám taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna minulý týden jsem ten sprchový olej od yves rocher otevřela... a já prostě mám fakt ráda vůni tradition de hammam. takže od té doby ve sprše spíš fetuji, než sprchuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to presne vystihuje i moje sprchovani=) A mas z te rady vyzkouseno i neco jineho? Abych sla na jistotu=)

      Vymazat
    2. mám vyzkoušenou tu kombi-masku. na obličej takový průměr, na vlasy docela super.

      a teď mám doma ještě peeling. voní snad ještě lépe a přijde mi i výživnější než ten olej. ale strašně rychle mi ubývá, takže to byla docela drahá sranda.

      a přemýšlím, že k tomu dokoupím buďto balzám nebo olej, já se totiž moc nemažu, takže ta vůně by mě možná donutila...

      no důrazně doporučuji managementu yves rocher, aby to brzy začali vyrábět jako voňavku... jeeee to by se mi líbilo.

      Vymazat
    3. Peeling zni moc dobre...mozna by stalo za to koupit jen ten olej a delat si svuj vlastni peeling s morskou soli? I kdyz cena toho oleje asi taky nebude moc prizniva...

      Vymazat
  3. Jil Sander Sun je taky má letní vůně(používám ji ale celý rok), sprochový olej od YR vyzkouším, zní zajímavě, taky mě překvapil makeup od Essence, že ho používáš...nenapadlo by mě zkusit makeup od této značky a možná dělám chybu...Jinak já na cesty beru vždy nový parfém a nové tělové mléko. V hlavě se mi pak vytvoří čichová paměť a já si kdykoli během roku můžu připomenout dovolenou použitím výrobku:-) Laky Flormar mám odzkoušené a musím souhlasit, jsou parádní:-)
    Bezvadný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten YR urcite vyzkousej, myslim, ze jeho hrejiva vune bude perfektni i na zimu=) A z Essence make-upu jsem byla taky prekvapena...koupila jsem ho na dovolene po 2 dnech opalovani, kdy na me bylo vse moc svetle a nechtela jsem utracet za nic draheho, takze jsem sahla po tom nejlevnejsim a od te doby ho stale pouzivam=) Ale mam odzkousene, ze ty malo kryci veci funguji vzdy lepe v tmavsi variante...takze si nejsem jista, jestli by mi vyhovoval stejne i behem roku.

      Vymazat
  4. Sun od Jil Sander miluju! Na dovolenou si vždy beru nový parfém a nové tělové mléko, protože pak se mi během roku lehce dovolená připomene přivoněním právě k danému parfému a krému:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to mam uplne stejne...taky mam s urcitym parfemem spojena ruzna obdobi a rada si je takhle pripomenu=)

      Vymazat
  5. Tento článek se skutečně perfektně četl :). Jinak k té masce od QH, nevím, odkud jsi, ale v brně v prodejně na Kounicové se dá sehnat i malý asi 50g balení, vhodný právě na cesty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky=) Ja ji mam z US, v Praze jsem ji v kamennych obchodech nikdy nevidela, ale podivam se online, to mensi baleni by bylo na cesty idealni!

      Vymazat
  6. Průhledné taštičky miluji, jsou super praktické :-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to znám, taky jsem si letos vezla do Řecka spoustu kosmetiky a nakonec jsem zjistila, že ve 45 stupních se stejně nemá cenu líčit a tak jsem využila tak polovinu věcí. možná ani to ne :-)
    http://everybody-love-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Exact time of day installing financial products happen
    to be a make of payday advances given for your 30 days period throughout sudden
    scenarios. That they don’t need to have the actual proof of situations’ unexpected emergency, or they might
    require surety, credit profile or other stuff.
    It's possible you'll plan a vacation, a few valuable acquisitions or perhaps include
    your small business bills – Equal afternoon fitting up personal loans will let in any conditions.
    In these days all these financial loans can
    be obtained on the web.

    My web-site - pożyczka bez bik

    OdpovědětVymazat
  9. Similar evening payments loans are usually a variety of payday cash loans granted for one 30 days period of time with urgent
    occasions. They don’t call for the particular proof situations’ critical, neither of the
    2 they want surety, credit score neither other stuff. You could possibly system a vacation, a
    number of valuable buying or even handle your
    online business obligations – Comparable afternoon
    installation lending products can assist you in different
    incidents. Right now a lot of these funds are obtainable internet.



    Check out my web site: pożyczki pozabankowe

    OdpovědětVymazat