neděle 5. září 2010

Stila Finds

Nedávno jsem prohlížela Strawberrynet a všimla jsem si 60% slevy na Stila bronzing powder. Na YT ho všichni moc chválí a stěžují si jen na vysokou cenu, takže cena pod 200Kč zapříčinila, že skončil v košíku. Vybrala jsem si odstín 01, pro světlejší ple ť. Bronzer není špatný, vypadá docela přirozeně, ale asi jsme po všech zhlédnutých YT chválách čekala nějaký zázrak, který se nekonal. Z těch levnějších je velmi podobný bronzujícímu pudru NYC, odstín Sunny.

K nákupu jsem dostala Stila Perfecting Foundation. odstín je velmi tmavý, ale ideální na konturování lícních kostí. V poslední době jsem často používala tmavé makeupy na konturování a tento je pohodlnější, protože je v tyčince a krásně se roztíra.

Pokud jste konturování pomocí tmavších makeupů ještě nezkoušely, vřele doporučuji. Tady je názorná ukázka z YT od Kandee Johnson.



Žádné komentáře:

Okomentovat