čtvrtek 23. září 2010

Bourjois Eyeshadows Haul/Obsession



Bourjois Ombre Stretch Eyeshadows jsem dlouho přehlížela. Až do doby, než jsem vyzkoušela odstín Brun Nylon, který se stal nepostradatelnou součástí mé taupe kolekce.

Ombre Stretch stojí v obchodech kolem 300Kč, což je na znašku, která se prodává i v drogériích dost. Je pravda, že za tu cenu dostanete 2.5 g produktu (u mac jen 1.5 g), štěteček a zrcátko. Hlavní výhodou této kolekce je konzistence stínů. Obsahují nylonové mikročástice, které mají za následek `strečový` efekt při nanášení. A opravdu mohu potvrdit, že pocit při nanášení je úplně jiný. Takže teď zbývá vyřešit už jen tu kousavou cenu. Na strawberrynet jsem je našla za necelé 200, což už je přijatelnější.

Co se barev týče, odstíny jsou opravdu krásné, pigmentované a jemně třpytivé.


Prvním koupeným byl už zmíněný Brun Nylon. Je to krásná hnědošedá barvička, spíše do studena, kterou je možné kombinovat s výraznými barvičkami (krásná je v kombinace s Alverde stínem Rose Garden)

Dalším univerzálním odstínem je Or Extensible, což je zlatá s jemným broskvovým nádechem. Na léto je nositelná jen tak samotná, nebo jako highlight pod obočí, nebo na zjemnění přechodu mezi tmavším a světlejším stínem. velmi univerzální barvička.

Stretching Denim je krásná fialková, která se hodí k Lilac Polish. Hodí se i do vnějšího koutku, vytvoří jemný a neobvyklý kouřový efekt.

Poslední barvou do sbírky je Bleu Elasthene, která se mi nesmírně líbila, ale u které jsem od začátku tušila, že nebude tak jednoduché s ní pracovat. Měla jsem pravdu. Barva úchvatná, ale musím najít způsob, jak ji používat, aby vypadala úchvatně i na mně. Jinak dupe k Mac Birds and Berries z Librty of London Collection.



L-R stretching denim, brun nylon, bleu elasthene, or extensible

4 komentáře:

  1. skvělý článek už delší dobu mám na ně zálusk..:-) nemůžu se dočkat dalšího, chtěla sem se zeptat jestli se barvíš?a jestli bys kdyžtak nenapsala náký článek o barvení vlasů..

    OdpovědětVymazat
  2. ... na tyhle stíny koukám už taky nějaký ten pátek :))) zajímá mě jakou mají výdrž? :)

    OdpovědětVymazat
  3. @anonym: díky=) vlasy si barvím henou a jsem moc spokojená, takže do budoucna o tom určitě napíšu nějaký článek.

    @angel: mně drží perfektně i bez báze, žádný creasing se nekoná=) ve všech ohledech to jsou výborné stíny.

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem strávila večer hledáním Brun Nylon na ebay a byla jsem úspěšná. Tvůj blog postupně dočítám a moc se mi líbí!
    Jen tak dál!
    Eva

    OdpovědětVymazat