sobota 28. srpna 2010

Perfect Pair


Jednou z mých nejoblíbenějších rtěnek je Rimmel Lasting Finish v odstínu Airy Fairy. Je to růžovo/mauve barvička s jemným zlatým třpytem. Kromě toho, že tento odstín je moc krásný a slušivý, je nutné zmínit i samotnou kvalitu rtěnky. Je velmi krémová, spíč hutnější, nevysušuje rty a krásně voní. Cena je více než přijatelná.

Airy Fairy ráda páruji s Mac Lipglass v odstínu Nymphette, což je krycí růžová se zlatými odlesky. Nedávno jsem ale narazila na další zajímavý topcoat, ze stejné rodiny=) Je to Rimmel Vinyl Gloss v odstínu 160 Mischief. Je to růžovo-fialová barva, která krásně doplňuje a zvýrazňuje barvu rtěnky. Lesk je nelepivý (pokud to lze o lesku vůbec říct) a v tubě je ho opravdu hodně=) Konzistence je, jak už název napovídá, vinylová=)) a moc hezky se nanáší.



Jaký je váš názor na rtěnky/lesky od Rimmelu?

5 komentářů:

  1. Dřív jsem si od Rimmel kupovala lesky a i rtěnky někdy, ale poslední dobou už ne. Mám ted ráda z Yves Rocher :) ale přesně tenhle lesk co máš si minule babička koupila - vyzkoušela jsem ho a taky jsem byla příjemně překvapená :) byl dobrej!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám od Rimmelu lesk Royal gloss (tuším :-D) a chutná jak bonbónky (tak moc, že ho ochutnal i můj starší bratr :-D :-D), je super, ale strašně málo drží - asi právě i proto, že je nelepivý.
    U Vinyl Glossu se mi strašně líbí 2 odstíny- jeden takový do fialova na zimu 150-You wish a druhý do jemné studené červené na podzim 330-Snog . Přemýšlím ale, zda si je pořídit, nebo investovat do Juicy Tubes od Lancome, které prý vydrží hodně, protože jsou mega lepivé..

    OdpovědětVymazat
  3. @angel: tak yves rocher rtěnky jsem ještě nezkoušela. Máš nějaký tip na hezký odstín pro každý den?

    @markett: tak na Snog se už chystám. Všude na něj pějí samou chválu=) No a k těm Juicy Tubes, záleží na tom, za kolik je seženeš. Víc než 400 bych za ně nedala, podobný typ lesku se dá sehnat i v levnější alternativě. Ale je pravda, že drží dlouho, to se jim musí nechat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já je viděla na netu kolem 300 + pošta.. Takže asi napíšu Ježíškovi, aby mi nějaký objednal (škoda, že jsou Vánoce až za tak dlouho..)
    A na Snog jsi slyšela chválu? A co bylo chváleno? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. @markett: tak Snog už mám doma a je to opravdu krásný odstín. Já barvy do červena běžně nenosím, protože mi přijde, že na vypadají moc výrazně, ale tahle barvička je pro mě ideální. Nejvíc se mi líbí, že nemají takovou tu leskovou konzistenci, spíš balzámovou=) A chválen byl právě ten odstín, výrazný, ale přirozený.

    OdpovědětVymazat