sobota 10. července 2010

FLOWERBOMB by Viktor & Rolf





Kromě různých malovátek, krémíků a hadříků mám ještě jednu neřest - parfémy. Vždy, když někam letím, si nenechám ujít návštěvu Duty Free, kde naplno popustím uzdu své neřesti a čichám jak o život. Nakonec odcházím s novým úlovkem a někdy i s dublem toho co už doma mám. Do zásoby. Navíc nákupy v Duty Free se nepočítají. Jsou v pásmu, kde věty jako "musím šetřit na novou žehličku" nebo "koupím si to, až vypotřebuju vše ostatní co mám v koupelně" neplatí. Takže tak.

A tedˇzpátky k Flowerbomb. Při poslední takové cestě z USA jsem se vracela v den svých narozenin. A narozeniny se musí oslavit opravdu veeelkým dárkem. Takže jsem se rozhodla pořídit si dárkové balení svého nejoblíbenějšího parfému Flowerbomb. Jedná se o skvostnou hrací skříňku, která uvnitř skrývá EDP, showe gel, body lotion, miniaturku a zrcátko. Navíc krásně hraje, takže bude zdobit pokoj ještě dlouho potom, co parfém dojde.




Flowerbomb je slaďoučká vůně, která se těžko popisuje. Je to květinová bomba, která v sobě kromě základu tvořeného růží a pačuli obsahuje ještě tóny orchideje, frézie, bergamotu a jasmínu. Vůně je nezapomenutalná, jedinečná. Jedna z těch vůní, které se pro člověka stávají poznávacím znamením, prostě signature scent. Pokud budete mít možnost, určitě doporučuji vyzkoušet, zamilujete se do ní.

Poslední věc na závěr. Tato dárková sada je opravdu dárková=) Zaplatila jsem pouze cenu parfému, vše ostatní bylo jako bonus.

Žádné komentáře:

Okomentovat